top of page
nn-banner-wix kopiëren.png
Zwarte tinten
-



Ondanks de toenemende digitalisering geloven wij in mensen. Zij staan bij ons centraal en dat moet ook zo blijven.

Deze behoefte om verbindingen te creëren is al sinds het begin der tijden kenmerkend voor de mens, maar in 2024 is de wereld opnieuw veranderd en geëvolueerd. De digitalisering zal niet stoppen. Daarom streven wij ernaar om op een gefundeerde manier verbindingen te leggen via verschillende digitale kanalen. Digitaal is een fantastische manier om verbindingen te creëren tussen merken, hun doelgroepen, onze klanten en ons collectief. Wij zien ze als krachtige hulpmiddelen, waarbij u de belangrijkste speler bent.

De ontmoeting tussen kunstenaar en agentschap: Nuances Noires, een collectief op menselijke schaal dat hoogwaardige content, beelden en films creëert en zich specialiseert in content in de brede zin van het woord: van campagnes tot Instagram-content, waarbij een sterke artistieke persoonlijkheid als toegevoegde waarde wordt gecultiveerd.

Een adaptieve structuur: Nuances Noires positioneert zich als een toonaangevende specialist. Vraag en ernst zijn altijd de kern van onze visie geweest. Ongeacht het project. Ons bedrijf nestelt zich in de structuur van de partner om de interne dynamiek te versterken.

Onze prijsstellingsmethoden en onze strategische keuze voor een bepaalde service op de lange termijn versterken deze symbiotische relatie.

Nuances Noires Het antwoord op Fast Food, Fast Fashion,...: Onze doelgroep is zowel oneindig als niche: onze klanten komen uit alle sectoren van uitmuntendheid, met kwaliteit en hoge normen als gemeenschappelijk punt.

Nuances Noires is een dynamische creatieve studio en onafhankelijk lifestylemerk. We richten ons op het creëren van hoogwaardige beelden die uw unieke stijl laten zien, maar ook op kleding, bier en content. Tegelijkertijd helpen we onze community hun creativiteit te uiten.


afbeelding.png
Antonius Florio
Medeoprichter | Artistiek directeur

WAT DOEN WIJ?

Portefeuille

De beste manier om te communiceren wat we doen is door middel van beelden. Bekijk deze selectie afbeeldingen en beoordeel de kwaliteit van onze diensten.
ONZE KLANTEN
1591691726-bozar-coast-3 kopie_bewerkt.pn
white-water-NIEUW-LOGO-ai-1.png
seizoensman-mc_bewerkt.png
afbeelding_bewerkt.png
logo - Grande_bewerkt.png
LogoDavids_dore872_fd-blc kopie_bewerkt.p
rizom-nieuw-logo-300_bewerkt.png
afbeelding_bewerkt.png
afbeelding_bewerkt.png
kisspng-vier-seizoenen-hotels-en-resorts-
Schermata-2023-02-06-alle-15.56_bewerkt.p
logo-mylord_bewerkt.png
essay-elo_bewerkt.png
294517737_438989954914580_76297848185625
delvaux7046_bewerkt.png
red360logo_bewerkt.png
logo-lair-du-temps_bewerkt.png
logo-3-noosphere-w-r kopiëren.png
En nog veel meer... sinds 2010.
Titans Design (Singapore), Valrhona (FRANKRIJK), Rougié (FRANKRIJK), GrupoMexico fundacion (MEXICO), Noosphère (Luxemburg), Exsud (POLEN), BeBurger (BELGIË), Binsfeld (Luxemburg), Chimay, Rue des Ciseaux (ENGELAND), OXFAM (BELGIË), Steffen Group (LUXEMBURG), Naoura Barrière (MAROKKO), CLTG design agency (Parijs, Frankrijk), Chais Monnet (Cognac, FRANKRIJK), Vendôm Talents (LUXEMBURG), Generation W (BELGIË), Palace Le Shangri-La (FRANKRIJK), Nicolas Destino (BELGIË), RTBF televisie (BELGIË), Bazar (winkel), Samuel Nef designer, Anne-Sophie Pic (3) Maison Pic, Valence in Frankrijk, Sang-Hoon Degeimbre (2) L'Air Du Temps, Liernu in België** # Clément Petitjean (1) La Grappe d'Or, Arlon in België* # Sebastien Bras (2) Le Suquet, Laguiole in Frankrijk* # Benoît Neusy, L'Impératif d'Eole, België* # Jean-François Piège (2), Parijs, Frankrijk* # Pierre Résimont (2*) L'Eau Vive, Arbre in België # Emmanuel Renaut (3) Flocons de sol, Megève in Frankrijk* # Quique Dacosta (3) Denia in Spanje* # Heinz Beck (3*) Rome in Italië # Alain Ducasse (3), Parijs in Frankrijk* # Piet Huysentruit, # Tanja Grandits (2*), Bazel in Zwitserland # Thomas Troupin (1*) !Toma! Luik in België # Christophe Hardiquest, Menssa, Brussel in België* # Alexandre Dionisio, Villa in the Sky, Brussel in België, Le Vif Weekend, Kunst & Gastronomie, Seizoensgebonden Culinair, DOLCE magazine, Gebak in Europa, Gebak & dessert, "A land, men & recipes", het boek van Génération W met René Sépul (2013) uitgegeven door La Renaissance du Livre, "iCook for you" van Jean-Philippe Watteyne uitgegeven door Racine (2014), Belgian Bites (2012), TFF 2020 (2015), "Don't call me CHEF!" Het boek van Julien Lapraille uitgegeven door Génération W (2014) "Een man, een chef, de favorieten van Gérald & Adrien" uitgegeven door La Renaissance du Livre (2014), Serie van 5 miniboeken over pasta, eieren, aardappelen, enz. voor Sudpresse (2014) Tomaten met Sang-Hoon Degeimbre voor GrupoMexico fundacion - Mexico (2016),................
afbeeldingen.jpeg

Antraciet

zwart marmer

Vantazwart

Meer informatie over onze prijzen?
(volg de pijl)
logo2-nuances-zwart.png

Doe mee!

En wij sturen u ons interactieve aanbod, waarmee u UW project op maat kunt creëren.

Merci pour votre envoi.

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
bottom of page